joi, 10 decembrie 2009

Nu uitati sa visati,visele pot deveni oricand realitate!


Nu uitati sa visati,visele pot deveni oricand realitate!

Poate suna a motto sau poate suna ca un citat stupid,dar visele mele au devenit realitate,nu oricand ci atunci cand nu ma asteptam.
27.11.2009 este poate pana acum cea mai fericita zi din viata mea. Povestirea mai pe larg suna cam asa:
Intr-o zi frumoasa de septembrie ma "pierdeam" pe holurile Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor cand dintr-o data m-am "lovit" de un afis ce suna cel putin interesant..."...Preselectie pentru Miss Boboc FEAA..." si cam atat pentru ca restul nu am reusit sa citesc deoarece o voce m-a intrerupt brusc: "Pentru preselectie?". Initial nu am stiut daca intrebarea mi-a fost adresata mie,asa ca a urmat vesnica balbaiala "aaa...aaa....Da,pentru preselectie. Intr-un ritm destul de ametitor am intrat in ceea ce parea la inceput un joc,unul al frumusetii bobocilor si am ajuns sa transformam jocul in competitie in ziua de 27noiembrie.
Concursul de Miss Boboc a fost prezentat de catre Daniel Buzdugan si Mihai Morar,iar ca invitat special : Cream si Nick Kamarera
Primele probe,cea de dans,tinuta de zi,si prezentare de moda a uneia dintre colectile lui Florin Lazar.
Au trecut cu usurinta....greul a urmat sau mai bine zis si-a facut aparitia la ultima proba...cea a rochilor de seara.Desi trebuia sa dansam vals, imi simteam picioarele inclestate (lucru care nu s-a vazut :)) ),iar gandul imi zbura la momentul anuntarii castigatoarelor.Dupa concertul Claudiei,pe scena din Heaven Studio 10 fete,una mai frumoasa ca cealalta,asteptau decizia juriului...Nu stiu ce era in sufletul lor,stiu doar ca eu personal nu as mai fi "inghitit" inca o dezamagire ( dar asta e o alta poveste care nu o sa o spun decat nepotilor mei :))) )
Primul premiu oferit a fost cel de Miss Popularitate si a fost castigat de frumoasa mea colega Laura.Adrenalina crestea pe masura ce premiile se epuizau; locul 3 a fost obtinut de Sanziana,iar locul 2 de "pata de culoare"a acestui bal:Cherezada,iar locul 1 de...mine...Oana.
Daca voi va intrebati cum a fost posibil si daca voi puteti sa raspundeti la aceasta intrebare,transmite-ti-mi si mie raspunsul pentru ca nici acum,dupa mai bine de doua saptamani inca nu imi vine sa cred ca eu am fost cea care a castigat....Daca am mers pe aceeasi linie ca si la  Decernarea Premilor Oscar,acum pe final nu-mi ramane decat sa le multumesc Organizatorilor,Juriului,Publicului..tututor care au luat parte la acest bal si care mi-au fost alaturi...
Vizionare placuta!


 

 


Pentru a vedea televizat o parte din bal puteti intra pe : http://www.analogtv.ro/emisiuni/in-voga/in-voga-04-decembrie-2009/    unde este difuzat la emisiunea "In Voga" Analog TV
.

Un comentariu:

Anonim spunea...

:)foarte frumoasa postarea ta....ma bucur ca ai trait o asa bucurie,ai meritat,ai fost superba,ai fost spontana,ai fost cu adevarat 'the queen of the night'te pup,stef:*